Nasz franchising to coś więcej niż tylko biznes.

Formuła sprzedaży konsygnacyjnej: ryzyko kalkulowane

Nie istnieje biznes bez ryzyka, ale nasz franczyzobiorca stawia mu czoła w sposób wyrachowany, ponieważ płaci tylko za to, co sprzeda, nie martwiąc się pozostałym towarem, o który troszczymy się. Poza tym, nie spoczywa na nim ciężar wyboru próbek ani asortymentu, tym również zajmuje się Teddy, a zatem koszty utrzymania wewnętrznej struktury znacznie się obniżają.

 

Margines zysku punktu sprzedaży stały i gwarantowany

Wielkim zabezpieczeniem dla naszego franczyzobiorcy jest jego margines zysku, który pozostaje stały nawet w okresie wyprzedaży.

 

Bez falstartu

Biuro ds. rozwoju wspiera franczyzobiorcę w czasie poszukiwań i/lub przystosowania przestrzeni. Analiza lokalizacji odbywa się razem z franczyzobiorcą i uwzględnione zostają wszystkie podstawowe kryteria wyboru najlepszego miejsca. Po dokonaniu oceny, sporządza się rachunek zysków i strat i franczyzobiorca decyduje czy przystąpić do realizacji projektu. W celu uzyskania dodatkowych informacji kliknij tutaj

 

Jedność

Jest dla nas niezwykle istotne, aby nasz partner franchisingowy dobrze poznał, jej wizję strategiczną i organizację, by zrozumiał kulturę zakładową i się w nią zaangażował. Tak więc odwiedziny w przedsiębiorstwie mają niebagatelne znaczenie i stoją u podstaw dobrych relacji handlowych. W celu uzyskania dodatkowych informacji kliknij tutaj

 

Wsparcie informatyczne to latarnia dla naszej pracy

Dzięki naszemu programowi zarządzającemu, nasz partner może w łatwy i wydajny sposób kierować i nadzorować działalność sklepu, od prowadzenia statystyk sprzedaży i zarządzania personelem po kontrolę asortymentu i magazynu, których sprawne działanie ma decydujące znaczenie dla funkcjonowania punktu sprzedaży.

Skuteczna komunikacja i marketing

Dzięki wsparciu naszego biura ds. marketingu, partner franchisingowy dysponuje aktualnymi materiałami informacyjnymi, oraz opracowanymi i skoordynowanymi przez wyspecjalizowany zespół strategiami promocyjnymi oraz visual.

 

Nieustanne kształcenie

Dla Grupy Teddy to jeden z podstawowych elementów gwarantujących rozwój sklepu: każdego roku, w przedsiębiorstwie lub pilotażowych sklepach, eksperci powołują personel jeszcze przed otwarciem nowego punktu i nieustannie wspierają partnera franchisingowego i jego pracowników, od strategii sprzedaży począwszy, na visual merchandising skończywszy.

Zostań naszym partnerem

Jesteś zainteresowany franczyzą? Skontaktuj się z nami i przedstaw swoje pytania, a my przedstawimy Ci szczegóły współpracy.

nasi franczyzobiorcy

John DoE

John DoE

Wrocław

Jane Hathway

Jane Hathway

Warszawa

Jason Doles

Jason Doles

Łódź